hah..nie laa Cik Ain & Cik Halima

~time aku wat exam kt diorng...huhu~

bgos2...doa korunk nk dpt 5A daa termakbul,Alhamdulilah..hope korunk berjaye n slmat dunie akhir..jgn laa jd cam minah2 zaman skunk neh yg xtntu hala tuju+agame sndrik pon buang hish2,hrp2 diorng pon tobat...amin!



1 comments | | edit post
Reactions: 

tahniah buat AIN & Halima

haaa...sekalung tahniah dan syabas untuk anda cik AIN & cik Halima kerana berjaya mendapat 5A lam pekse UPSR...wahahahaha,bangge n puas ati aku korunk dpt 5A wlaupun aku hanye ajar matematik jer kt korunk..huhu




1 comments | | edit post
Reactions: 

bes erkk klu dok uma..

huhuhu.....skejap jek cuti,aduii...rase mls gler nk p encik mlake nuh
xpew laa...nk ucap kan slmat tgl :


kt MARAK Hill aiseh,bkt xnmpk sgt


kt Donald Duckku skelian
kt ikn nage abg aku n ikan2 ku kt lam akuarium


kt kbun bapaku


kt brg2 yg wat aku ketagih
kt sumer2 laaa senang..rs mls laak plak nk snarai,hhahaha
2 comments | | edit post
Reactions: 

misteri....

pergh...bes kegilaan blk kmpng mgu lpas,rindu slame 1/2 sthun xblk kmpng(rekod plg lame stakat nie)...terubat sgaler rindu aku kt Marak Hill..
kt uma,bapak aku topup ilmu agame beliau byk giler kt aku..hohoho,den kene bsuh bro...
die leh bace khdpan aku kt mlake yg pening neh..tu yg aku xley tipoo bapak aku neh,die tau kite cmne..fuhh,bahye2..tp xpew tu xmo citer kang die scan aku lak t yg citer die kuar kt tenet..mpus lak aku t

neh...sape yg bace esay yg fail nie,leh bgtau tau x ape ke bnde ngap ekor itik aku neh...cian donald duck aku neh
berdarah siot...kntot itik aku,cian2....nsb bek abg aku adew die laa yg rawat si kontot ekor neh

tgk..wat muke ksian...mrajuk gak itik nie ekk...aku kasik mkn,die wat bodo jek...hish,nsb bek ko itik...THINK!
2 comments | | edit post
Reactions: 

theme for this sem

BZ and full of love

pergh!!...sem nie,keramaikan n bertambah2 org kapel...bgus2,makin maju bdak skunk nie ehh
aku tgk rmai mberku sudaa berkapel a.k.a da adew awek broo...hish!!,ble laa aku nk adew awek ekk..hahahaha,bio je la hal aku neh.aku xckp umo ag kot nk ade aweks neh..wawawawa
then,plg aku xsngka ade gak kwn aku neh..nmpk jek bese2 tp berisi gak weii..dah adew awek siott...hahahaha,nk tau sape haa bialah rhsie...hish2,xsngke tol die tu dah adew awek...igt xmo kapel aleh2 kapel gak...pergh,moralnyew dont judge book by its coever bak kate org putih..ntah aku bab bhs neh syntax error skit...

da arr..mngarut jek tls bkn adew org bace pon..tp skurng2 aku dpt wit dr nuffnang..hehehehe
neh lagu jepun utk dak2 kapel...aku pon xphm mksd pe diorng bwh nie nyanyikan n lagu nie xde kaitn langsung dgn aku,cait..THNiNK!


4 comments | | edit post
Reactions: 

aaaaaaaaaa........


wabak syntax error melanda beta blog ku....blog ini akan diDELETE.hahaha
puas ati aku...

0 comments | | edit post
Reactions: 

Autobot transform....!!!

Assalamualaikum...

Hehehehe....kancil aku akan mengalami transformasi dari stendet mendet yg daa nazak giler daa kete aku nie kepada TURBO laa plak..hehehehe
huahuahua...urm,cukup 2 bln t klu xde pape mslah insyallah,dgn berkat wit gaji aku kumpul n
klu dah tertulis lam kisah riwayat aku nie akan pkai turbo..aku tuko kancil aku tuu ke mira turbo laa..hehehehe

dah mls nk citer...hrp2 doa aku termakbul AMIN!


skunk cam nie laa kete aku


haaa....yang ku idam2 kan...tp aku xwat cmnie kot,just tuko enjin sudaa
klu aku wat cmnie,riak plak...low profile sudaa


klu sape2 nk join aku konvert kete kancil gak..jom kite kwn,kite wat same2..hehehehe
(klu nk laa,aku xkisah klu xnk pon...lalalalala)

orait..THINK!!!

0 comments | | edit post
Reactions: 

5hbln lalu...........


Tanggal 5/6/09 lalu,selepas solat maghrib....kring2!! tepon aku berbunyik,spupu aku kol
mase tuu br jek nk bace yasin pas magrib..aleh2,spupu aku kol bgtau nenek aku daa xdew daa kt dunie niii.....gelap skejab mate aku,terkejut gilerr dgr brite nie
ptutlew dri pagi smpai ptg...hati aku sedey jek,rase sebak jek..rupe2 nyew,hr tuu nenek aku da nk pergi...huhuhuhuhu,sedey giler sbb lame giler aku xblk kmpng

mlm tuu gak trus blk....vroomm!!!,pecut habis2 kete...bawak smpai 150..(hehehe,nasib baek bkn kete aku,kete test drive ape ag..aku lanyak arrr kete tu abes2..dpt kete test drive kan..huhuhuh)

almak aii..mls arr nk tls,aku kasik short arr,xde mood nk tls..

lpas jer siap kapan ,tanam n think!!..mase pak imam bce talkin..berderau bulu rome aku...tkt nyew mati nie..cmne laa seksok aku mati,ntah bile laa ekk aku mati,wallahualam. Al-fatihah kpd arwah nenek aku.....

kt cinie mls nk tls panjng2..cume nk ajak2 laa sape yg TERBACE blog nie,hrp2 jgn laa lalai kt dunie nie...igt2 laa mati tuu ehh..urm,cube fikir2 laa sesaper kt luar sane tuu n aku pon..bgus gak ISLAM nie, satu agama yg cukup sempurna memberitau pade org yg msih idop nie bahwa mati itu benar siap bocor soklan ag tuu..soklan yg kene jwb seksok lam kubo..tgk daa bgus ISLAM nie, tp ntah nape laa org xmo ikot ehh..urm,Think!!

nie aku godek2 lam tenet..dpt gak talkin yg same sbijik yg aku dgr mase pngebumian arwah nenek aku,aku share kt sape yg nk bace laa...think!!


Bismillah hir rah man nir rahim.

Maha Suci Tuhan yang Engkau bersifat dengan Baqa' dan Qidam, Tuhan yang berkuasa mematikan sekalian yang bernyawa, Maha Suci Tuhan yang menjadikan mati dan hidup untuk menguji siapa yang baik dan siapa yang kecewa.

Maha Suci Tuhan yang menjadikan lubang kubur sebesar-besar pengajaran untuk menjadi iktibar kepada orang yang lalai, dan sebesar-besar amaran kepada orang yang masih hidup. Ingatlah! Bahawa sekalian mahluk Allah akan jahanam dan binasa, melainkan zat Allah Taala. Ialah Tuhan yang Maha Besar kuasa menghukum, manakala kita sekalian akan kembali menghadap ke hadrat Allah Taala.

Wahai SAYA Bin IBU SAYA, wahai SAYA Bin IBU SAYA, wahai SAYA Bin IBU SAYA, hendaklah kamu ingat akan janji-janji Allah yang mana kamu ada bawa bersama-sama dari dunia ini. Sekarang kamu telah menuju masuk ke negeri Akhirat. Kamu telah mengaku bahawa tiada Tuhan yang disembah dengan sebenar-benarnya melainkan Allah, dan bahawa senya Nabi Muhammad itu Pesuruh Allah. Ingatlah wahai SAYA Bin IBU SAYA, apabila datang kepada kamu 2 orang malaikat yang serupa dengan kamu iaitu Mungkar dan Nakir, maka janganlah berasa gentar dan takut, janganlah kamu berdukacita dan risau serta janganlah kamu susah-hati dan terkejut.

Ketahuilah wahai SAYA Bin IBU SAYA, bahawasanya Mungkar dan Nakir itu hamba Allah Taala, sebagaimana kamu juga hamba Allah Taala. Apabila mereka menyuruh kamu duduk, mereka juga akan menyoal kamu. Mereka berkata:
Siapakah Tuhan kamu?
Siapakah Nabi kamu?
Apakah agama kamu?
Apakah kiblat kamu?
Siapakah saudara kamu?
Apakah pegangan iktikad kamu?
Dan apakah kalimah yang kamu bawa bersama-sama kamu?

Di masa itu hendaklah kamu menjawab soalan-soalan mereka dengan cermat dan sehabis-habis terang, tepat dan betul. Janganlah berasa gementar, janganlah cuak dan janganlah bergopoh-gapah, biarlah tenang dan berhati-hati.
Hendaklah kamu jawab begini:
Allah Taala Tuhanku,
Muhammad nabiku,
Islam agamaku,
Kitab suci Al-Quran ikutanku,
Baitullah itu kiblatku, malahan solah lima waktu, puasa di bulan Ramadhan, mengeluarkan zakat dan mengerjakan haji diwajibkan ke atas aku.
Semua orang Islam dan orang yang beriman adalah saudara aku, bahkan dari masa hidup hingga aku mati aku mengucap: "La ila ha illallah Muhammaddur Rasulullah".

Wahai SAYA Bin IBU SAYA tetapkanlah hatimu, inilah dia suatu dugaan yang paling besar. Ingatlah bahawa kamu sekarang sedang tinggal di dalam alam Barzakh, sehingga sampai satu masa kelak, kamu akan dibangunkan semula untuk berkumpul di Padang Mahsyar.

Insaflah wahai SAYA Bin IBU SAYA, bahawasanya mati ini adalah benar, soalan malaikat Mungkar dan Nakir di dalam kubur ini adalah benar, bangun dari kubur kemudian kita dihidupkan semula adalah benar, berkumpul dan berhimpun di Padang Mahsyar adalah benar, dihisab dan dikira segala amalan kamu adalah benar, minum di kolam air nabi adalah benar, ada syurga dan neraka adalah benar. Bahawa senya hari Kiamat tetap akan adanya, begitu juga Tuhan yang maha berkuasa akan membangkitkan semula orang-orang yang di dalam kubur.

Di akhirnya kami ucapkan selamat berpisah dan selamat tinggal kamu disisi Allah Taala. Semoga Tuhan akan memberi sejahtera kepada kamu. Tuhan jua yang menetapkan hati kamu. Kami sekalian berdoa mudah-mudahan Allah Taala menjinakkan hati kamu yang liar, dan Allah menaruh belas kasihan kepada kamu yang berdagang seorang diri di dalam kubur ini. Mudah-mudahan Tuhan akan memberi keampunan dan memaafkan kesalahan kamu serta menerima segala amal kebajikan kamu.

Ya Allah Ya Tuhan, kami merayu dan bermohon kepada Mu supaya tidak disiksa mayat ini dengan kemegahan penghulu kami Muhammad SAW.

Subhana rabbika rabbil izati amma ya sifun wassallamu alalmursalinwalham dulillahi rabbil alamin.

Setiap yang bernafas, Pasti akan Mati - "Kullu nafsin za iqatul maut"
Firman Allah swt, "Demi masa, sesungguhnya manusia itu benar-benar berada di dalam kerugian, kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, yang ingat-mengingati supaya mentaati kebenaran, dan yang ingat-mengingati dengan kesabaran." Surah Al-A'sr.
Dari Abdullah bin 'Amr R.A, Rasulullah S.A.W bersabda: "Sampaikanlah pesanku walaupunpun satu ayat..."
3 comments | | edit post
Reactions: 

hahahha....

hahaha...eksperimen aku berjaye
akhirnye navbar blogspot kt ats tuu daaa xdew..hehehehe
dgn menggunakan simple coding
nk wat gak pkai code bwh nie kt page html...

#navbar-iframe {
height:0px;
visibility:hidden;
display:none
}


think..!!!tenkiu si Zahrul a.k.a bedot
3 comments | | edit post
Reactions: 

borink2...terjumpe lak

tgh borink2 dok men tenet,cari sdikit idea....
tetibe lak aku jupe video nie.....mak aiii,kejam kegilaan org jepun neh,kaw2 die wat....nasb bek xdek wat kt mlysia neh..fuhhhhhh



satu agg....



xsenang ati arr klu cmnie..



then last skali...akhirnyew terjawab jugaaa


orait..think!!
0 comments | | edit post
Reactions: 

panas beb.....

hohoho....pembantu rumah indon belasah anak majikan beb....
dasyat btol laa......erk!!!
ps:jgn lor dpt anak suh indon lak jage..hohoho,think!! klu seksok ank tu wat cmtu kt kite bile tue seksok cmne???nk salahkan die kew klu die wat cmtu...???
0 comments | | edit post
Reactions: 

ini dia....anda boleh tgk muke sbenornye AMERIKA bile bkak topeng!!!

full video sicko....2jam.
ps:sabo ekk tgu buffering...huhuhu

0 comments | | edit post
Reactions: 

inilah AMERIKA...yg korang sume agung-agungkan

inilah Amerika yg mnyatakan mereka adalah negara terhebat dan negara maju no satu di dunia...meh tgk cmnie kew negara no.1 di dunia...cait...podaah!!!buktinyew korang tgk laa cerite documentary "Sicko"...semua jawapan ada lam video nie..think!!!

preview...



Watch Sicko Full Movie Part 1
0 comments | | edit post
Reactions: