huh..lame giler xupdate blog aku

sory laa lkpd blogku...huhuhu
bln nie pnuh dgn mencorakkan kehidupan aku di dunia ini selagi kumampu bernafas...uhhh..ahhh(tarik nafas panjang)

aku sebenarnyer xtau nk tulis ape kt blog sbb aku terlalu sibuk psl exam laa bisness laa...mcm2 hal yg timbul smpaikan blog ku sunyi jer...huhuhu..(muke sdey dowh)

mgu nie aku dpt sorang member dri mmu yang ingin menjalankan bisness dgn ku...iaitu bisness menjual t-shirt from europe tuuu...bapak arrr besar punyer bkn main siaz satu2 baju tuu...uh,jenuh aku dibuatnyer nk memilih design n saiz yang bersesuaian dgn market kt cinie.....pilih punya pilih punya pilih...aku ambik luuu 70 helai dgn design yang berlainan..

korang nk tau x(alamak aku ckp dgn sape nie..ahh lantak arr)...rege yang aku kene byr utk 70 helai=rm1500++,
bapak ahh,mane aku carik duit byk tuu...da la ptptn aku kene potong,duit nk mkn pun ckp lps daaa arr klu mkn nasik bujang....aduih,last2 aku bg jer bape duit yg aku de dgn hasil loan dgn kwn ku yg join gak jlnkan bsness nie...

aduih.....byk laa plak idea aku mlm nie...tp pe2 hal,aku nk chow luu t aku smpai laem kali orait...esk sahur beb,mate daa xthn daaa neh nk tulis wlaupun idea dtg berlori lori bertimbun dlm kepaler otak ku skrang neh...erm...ok aku chow luu...bye2...assalamualaikum...(*_*)

0 Responses