lalala...think!!

fuhhh....lege intrnt dah ok....giler arrr
2 hari..aku xdpt maen intrnet..uhhh


aku sebenornye baru jek wat keje flash...fuh,pening kegilaan kpaler aku nk wat sebijik cam lec aku wat...(almaklum ler baru wat n bljr flash mcm org buta laa)huhuhu...
dgn hasil pertnyaan kpd geng2 aku n bace blk note lec aku bg tuu..urm...bley hasil nyer..huhuhu

haa...pade 3 hari yg lepas,aku dpt emel..haa,nk tau ape emel tu ckp
jeng2...emel itu ckp "biler nk update blog...lmbt arr nk update,asyik2 citer same jer...borink! arr"

hahaha...bangge nyer aku,akhirnye aku dpt gak feedback pmnat blog aku(aacece..puji diri sndrik..huahuahu,pmnat blog aku<--ayt xleh blah..hahahha)
so,kpd pmnat(urm..pmnat kew ape ekk nk pkai..ahh,lantak arr)blog aku neh...aku mntak ampun mntak maap sbb akhir2 nie aku manyak bzz arr..byk kegilaan asgmnt..sumer lectr aku nk cpt2 siap prjk n asgmnt sbb diorng tertekan sbb cuti byk sem nie..huhuhuhu(smpai aku n dak2 nie tensen kegilaan nk wat sumer keje diorang bg...nk wat cmne kite student trime jek...huhuhuu)

yang sedey yyeh..nk enjoy n nk jln pun xsmpat tambh lagi nk maen msg dgn tututut..(hehehe..sensor skit bahye :p)

pe2..pom....aku telah dpt wat pic utk group KBS(kelab budak single kt fs)
ape pendapat korang ok x pic bwh nie...(aku org baru jek maen photodshop neh,,hrp korang bagi komen ehh)<---klu ade org bace blog aku nie,hahahaha

1 Response
  1. ieza Says:

    wlaupon posting dah lme kan..ttba terbce lak...cm tau je sape bg email tue..hahhahahha...